Mobila pentru familia ta

Livrare si Transport

inapoi la Info Utile

STAER asigura clientilor transportul mobilierului in conditiile prezentate in magazine. Economisesti astfel timp si ai certitudinea ca produsele iti vor fi livrate asa cum le-ai vazut in magazin, fara a se deteriora in timpul transportului. Mobila iti soseste acasa in cel mai scurt timp, conform programarii din magazin!

 

 In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT altceva, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI (persoana care preia produsele livrate).


 SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

 SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferata  CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

 Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de catre STAER INTERNATIONAL SA. pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.

SOCIETATEA va  livra CLIENTULUI,  produsele comandate online , in conformitate cu optiunea din comanda lansata de acesta si confirmata ulterior de STAER INTERNATIONAL SA.

SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii cu transportator propriu, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare.

Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de transport sau poate fi ridicat dintr-un magazin/depozit/ STAER  conform optiunii CLIENTULUI.

Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre STAER INTERNATIONAL SA,

Pana la incasarea  integrala a pretului, STAER INTERNATIONAL SA are dreptul de a suspenda termenul de livrare.

Termenul de livrare este de cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a achitat contravaloarea produselor si serviciilor contractate, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel. Termenele pot fi mai scurte in functie de disponibilitatea produselor, astfel cum apare in confirmarea comenzii.

SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, de indata, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii de la CLIENT, eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

inapoi la Info Utile